اطلاعات منتشر شده از ساعت هوشمند گارمین Venu

شرکت Garmin به تازگی اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند جدید خود که گارمین Venu نام دارد را منتشر کرد.

اطلاعات منتشر شده از ساعت Garmin Venuبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گارمین به تازگی ساعت جدید خود را با نام Venu طراحی کرده است که تفاوت‌های بسیار زیادی با سایر ساعت‌های این شرکت دارد. گارمین در این ساعت به جای استفاده از پنل frugal screens از صفحه نمایش AMOLED استفاده کرده و طبق اعلام خود شرکت، این همان صفحه نمایشی است که شرکت‌های اپل و سامسونگ در ساعت‌های خود استفاده می‌کنند. اما تفاوت‌های این محصول با ساعت‌های قبلی شرکت گارمین به اینجا ختم نمی‌شود و طبق اخبار منتشرشده، باتری آن تا ۵ روز شارژ نگه می‌دارد.

همچنین در این ساعت هوشمند قابلیت screen to be always on نیز وجود دارد که در صورت فعال کردن آن توسط کاربر، همواره صفحه نمایش این دستگاه هوشمند ساعت را نشان خواهد داد و فعال خواهد بود، اما این حالت عمر باتری دستگاه را به ۳ روز کاهش می‌دهد. ساعت هوشمند گارمین Venu برخلاف تولیدات قبلی ساخته شده توسط گارمین به جای داشتن تعداد زیادی دکمه در اطراف، از رابطه کاربری لمسی بهره می‌گیرد، به این ترتیب دیگر خبری از دکمه‌های فیزیکی در این ساعت نخواهد بود.

اطلاعات منتشر شده از ساعت Garmin Venu

اما از آنجایی که این اولین ساعت شرکت گارمین است که به صورت لمسی ساخته شده، کمی در اجرای فرامین لمسی کند عمل می‌کند و این موضوع تجربه کار با این ساعت را تحت تاثیر قرار خواهد داد. همچنین این ساعت به صورت کلی با دو دکمه طراحی شده که وظیفه یکی از آن‌ها خاموش و روشن کردن و تایید موارد نمایش داده شده روی صفحه ساعت و وظیفه دکمه دیگر بازگشت به عقب هنگام ورود به برنامه‌های موجود در ساعت است.


بیشتر بخوانید: آغاز فروش گوشی هوآوی Mate X در ماه آینده


این ساعت به GPS تجهیز شده و کاربر می‌تواند موقعیت مکانی خود را از طریق این ویژگی موجود در ساعت پیدا کند، اما نکته قابل تامل هنگام استفاده از GPS، کاهش عمر باتری ساعت از ۵ روز به ۶ ساعت است که کاربر هنگام استفاده از ساعت باید به آن توجه داشته باشد. این ساعت قرار است قیمتی نزدیک به ۴۰۰ دلار داشته باشد و عرضه آن نیز از ۵ هفته آینده در جهان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ساعت جدید شرکت گارمین معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، ساعت هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار