به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی مشاهده شده که برخی از رانندگان تاکسیهای ون خطی، با نصب شماره تلفن همراه خود بر روی خودرو خود نسبت به ارائه سرویس دربستی اعلام آمادگی میکنند.
سوال اینجاست که چگونه در شرایطی که این تاکسیهای ون موظف به ارائه خدمات در خطوط تعیین شده هستند، با ترک این خطوط، در محلی دیگر فعالیت میکنند.
علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این گونه اقدامات از سوی رانندگان بستگی به نوع خط و شیفت بندی آنها دارد.
او با بیان اینکه این کار در برخی از خطوط امکان پذیر است، افزود: در خطوط شلوغ و پر ازدحام چنین کاری امکان پذیر نیست و به رانندگان اجازه سرویس دهی در خارج خط داده نمیشود.
بیشتر بخوانید: بیشتر بخوانید: ۱۹۰ هزار تاکسی و ۱۵ هزار اتوبوس تا انتهای سال ۹۸ به عمر فرسودگی میرسند
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: معمولا در خطوطی که میزان تقاضا پایین است و یا معمولا از یک سر خط تقاضا بیشتر است، چنین اتفاقی رخ میدهد.
قنادان گفت: مدیر منطقه همواره خطوط را کنترل میکند و در صورتی که اجازه دهد، راننده مجاز به سرویس دهی در خارج از خط میشود.
انتهای پیام/