جمالی پور استاندار جدید قزوین گفت: نیازمند کمک و مشاوره همه نخبگان استان هستم و برنامه کوتاه مدتی ذیل سند توسعه استان ارائه خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار جدید قزوین در مراسم معارفه اش که با حضور وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه نیازمند کمک و مشاوره همه نخبگان استان هستم تاکید کرد: امروز قزوین با آنچه که شایسته آن است فاصله دارد و نیاز به اهتمام ویژه همه مسولان و آحاد مردم است و برنامه کوتاه مدتی ذیل سند توسعه استان ارائه خواهد کرد.

او افزود: اینجانب به نقد‌های کارشناسی و دلسوزانه توجه خواهم کرد و منویات رهبری و توصیه‌های رئیس جمهور را سرمشق خود قرار خواهم داد.

استاندار جدید قزوین، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حل‌مشکلات تولیدکنندگان و بهبود فصای کسب و کار را از مهترین برنامه هایش برشمرد.

او گفت: قزوین ظرفیت‌های خوب اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی دارد.

جمالی پور همچنین با تاکید بر وحدت و انسجام ملی و توجه به سرمایه‌های انسانی گفت: باید هوشیار باشیم که ابزار دشمن نشویم، مردم از تخریب‌ها و فاصله گرفتن از ان‌ها ناراحت هستند.

استاندار قزوین تاکید کرد: تکریم مردم را سرلوحه کارم قرار خواهم داد و از مسولان می‌خواهم به این موضوع توجه کنند و مردم هم باید بدانند مسولان خدمتگزاران آن‌ها هستند.

هدایت الله جمالی پور امروز در مراسمی با حضور وزیر کشور به عنوان دهمین استاندار قزوین معرفی شد.

پیش از او عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین بود که بازنشسته شد.

انتهای پیام/ک

نیازمند کمک و مشاوره همه نخبگان استان هستم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار