نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قزوین گفت: حمایت از کارگران و کشاورزان و استفاده از جوانان توانمند استان از جمله انتظارات از استاندار جدید است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قزوین گفت: حمایت از کارگران و تامین امنیت شغلی آن‌ها با توجه به صنعتی بودن استان، حمایت از کشاورزان، حمایت از روستا‌ها و صنایع دستی، استفاده از جوانان توانمند استان، حمایت از مظلومان و محرومان در مقابل زیاده خواهان و برچیده شدن بقایای خان‌ها در استان از جمله انتظارات از استاندار جدید است.

حمایت از کارگران و کشاورزان از اولویت‌های استاندار جدید باشد

حجت الاسلام و المسلمین عابدینیافزود: استاندار رسالتی دارد که باید تمام قد در خدمت خوبی‌ها باشد و از بدی‌ها دوری کند.

او اضافه کرد: اگر مصلحت مردم را درنظر نگیرم حریت و آزادگی و انسانیت هم از دست می‌رود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اقامه نماز رسالت جدی همه پیغمبران بوده است، افزود: هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران رسالت ایمانی، دینی و انسانی اش اقامه نماز است، عدالت و حمایت از مظلوم بر اساس عمل به نماز و دستورات دین شکل می‌گیرد.

استاندار سابق قزوین هم در این مراسم گفت: اگر کوتاهی کردم من را ببخشید و حلال‌کنید، خیلی کار‌ها به نتیجه نرسیده و از مردم استان حلالیت می‌طلبم.

حمایت از کارگران و کشاورزان از اولویت‌های استاندار جدید باشد

عبدالمحمد زاهدی افزود: همه به انقلاب و کشور تعهد داریم کما اینکه در دولت نهم و دهم که قبول هم نداشتم تجاربم را منتقل کردم.

استاندار سابق قزوین گفت: در ۷ استان خدمت کردم و نسبت به استان‌هایی که در آن‌ها کار‌کردم تعصب دارم.

او اضافه کرد: اگر انقلاب پیروز نمی‌شد من حتی کارمند دولت هم نبودم، ما ۷ برادر و ۴ خواهر بودیم و امکان نداشت وارد دولت شویم.

استاندار سابق قزوین گفت: عزت امروز من ناشی از خون شهدا و برکت انقلاب اسلامی است.

زاهدی اضافه کرد: در ارایه عملکرد مدیران استان عرض کردم بر اساس پیمایش‌مرکز آمار، استان قزوین رتبه اول کشور در رضایتمندی و حقوق شهروندی را کسب کرد.

خانم زرآبادی رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این مراسم گفت:دیدگاه و نگرش آقای زاهدی توسعه استان را در پی داشت، در شرایط فعلی مدیریت و برآوردن ایده آل‌ها بسیار سخت بود، اما با زحمات شما استان قزوین در دو شاخص اول شد.

حمایت از کارگران و کشاورزان از اولویت‌های استاندار جدید باشد

زرآبادی افزود: بی شک توسعه شکوفایی و توسعه هر جامعه‌ای در‌گرو مدیرانی است که عادل، عالم و دارای تجربه سیاسی و شهرت باشند، علیرغم تلاش‌های انجام شده همچنان مشکلاتی در مدیرت استان وجود دارد.

او اضافه کرد: مبنا قراردادن شایسته سالاری در استان، مبارزه با فساد، برخورد با متخلفان بدون توجه به گرایش‌های سیاسی آنها، حفظ آبروی خانواده‌ها و سرمایه‌های اجتماعی در برخورد با تخلف و استفاده از رسانه‌ها در این زمینه و استفاده از سرمایه هخای مغفول مانده جوانان از جمله انتظارات از استاندار جدید است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: استفاده از ظرفیت‌های بانوان و توجه به محیط زیست استان از دیگر مسائلی است که استاندار جدید باید به آن توجه کند.

زرآبادی افزود: اجازه ندهید استان به محل دفن زباله‌های سایر استان‌ها تبدیل شود، به بخش‌معدن توجه کنید، کارگران اعتراض‌هایی دارند از جمله کارگران کنتورسازی که باید سریعا اقداماتی انجام شود و آقای رحمانی فضلی وزیر کشور برای حل آن قول مساعد داد.

او گفت: در بخش‌کشاورزی، کشاورزان خسارت زیادی دیدند که نیازمند حمایت‌های شما (استاندار جدید) هستیم.

انتهای پیام/ک

حمایت از مظلومان و محرومان از جمله انتظارات از استاندار جدید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار