ترکی گفت: سال گذشته ۶۴ دستگاه اجرایی استان تهران را در ۷ محور و ۳۲ شاخص مورد ارزیابی قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان تهران اظهار کرد: امسال برای برگزاری جشنواره شهید رجایی به دلیل تقارن آن با ایام محرم کمی تردید داشتیم، اما در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که شاید مظلومیت شهیدان رجایی و باهنر با این جشنواره گره خورده باشد.

او افزود: توجه به الگوی حکمرانی خوب و رابطه بین شهروندان و حکومت در حوزه اصلاح اداری در کنار استانداردسازی خدمات اداری، توسعه دولت الکترونیک، تدوین قانون پاسخگویی به ارباب رجوع، تقویت آموزه‌های دینی و اخلاقی از مهم‌ترین مولفه‌های ارزیابی دستگاه‌ها هستند.

ترکی گفت: در سال ۹۷ رویکرد مشارکتی و آینده نگارانه در ارزیابی عملکرد ادارات لحاظ شد و بر مبنای این مدل توسعه متوازن از شهرستان به استان در فرآیند ارزیابی قرار گرفت.

او بیان کرد: ساختار رصد برنامه‌های تحول اداری در استان تهران را تدوین کردیم که شامل کارگروه‌های مختلف است و مبتنی بر مدل مفهومی رصد برنامه‌های تحول اداری است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۰ درصدی خاموشی در تابستان امسال


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: سال گذشته ۶۴ دستگاه اجرایی استان تهران را در ۷ محور و ۳۲ شاخص مورد ارزیابی قرار دادیم.

انتهای پیام/

۶۴ دستگاه اجرایی استان تهران سال گذشته ارزیابی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار