منصوره فتاحی کتابش را که درباره خاطرات خودش از دوران جنگ است در انتشارات سوره مهر منتشر می کند.

سوره مهر ناشر روایت زندگی منصوره فتاحی شد

منصوره فتاحی نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: نگارش خاطراتم به پایان رسیده و کتاب را به ناشر سپرده ام.

وی با بیان اینکه کتاب به اصلاحیه هایی نیاز داشت،بیان کرد: اصلاحیه ها را در مرحله کنونی آن که ویراستاری کتاب است خودم اعمال می کنم و قرار است انتشارات سوره مهر مجموعه خاطراتم را منتشر کند.

فتاحی با بیان اینکه خاطراتم از سال های آغاز جنگ تا پایان آن را نوشته ام و در پایان کتاب سرگذشت خواهران و برادرانم را می آورم و می گویم که الان در چه وضعیتی هستند و چه کار می کنند، ادامه داد: ما هشت بچه بودیم پدرمان در سال های جنگ به جبهه می رود پس از مدتی جانباز می شود و به شهادت می رسد. این روزها با وجود اینکه پدرم شهید شده است دنبال این هستیم که کارهای جانبازی پدرم را انجام دهیم. ما می خواهیم تنها اسمی از پدرمان بماند باوجود اینکه جانباز بود اما در هیچ جا جانبازی اش ثبت نشد.

این نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه کتاب خاطراتم داستان هشت خواهر و برادری است که در جنگ بزرگ شدند و زندگی کردند، گفت: در خاطراتم به مادرم اشاره می کنم؛ مادری که توانست در دوران جنگ هشت فرزندش را زنده نگه دارد و بزرگ کند.

انتهای پیام/ 

سوره مهر، خاطرات نویسنده کتاب دفاع مقدس را منتشر می کند 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار