فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف قریب به نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک با همکاری مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سوداگران مرگ ناکام ماندند/ کشف ۴۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های سراوانسردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و استفاده از تجهیزت الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به کشور توسط یک دستگاه خودروی تویوتا مطلع شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

او افزود: مرزبانان پس از حضور در منطقه، خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کردند و طی عملیات منسجم تاکتیکی خودروی مذکور را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دلاورمردان مرزبانی توانستند ضمن توقیف خودروی تویوتا، ۴۸۰ کیلو تریاک و مقادیر قابل توجهی مهمات از قاچاقچیان کشف کنند.

سردار ملاشاهی با تقدیر از همت مرزداران ولایت مدار در ناکام گذاشتن سوداگران مرگ تصریح کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و حضور در مرز‌های استان سیستان و بلوچستان، اجازه هیچ گونه جولان به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در منطقه نخواهند داد. 

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در مرز سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار