به مناسبت سومین روز ازهفته دولت ۶ طرح خدماتی عمرانی ورزشی به بهره برداری رسید و مردم از مزایایی آن‌ها بهره‌مند شدند.

۶طرح عمرانی ورزشی در منوجان کلنگ زنی یاافتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمودی فرماندار منوجان در حاشیه بازدید و افتتاح این طرح‌ها گفت:طرح آب رسانی به ۶ روستای دهستان نورآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان بااعتبار ۲۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی باحفر یک حلقه چاه کلنگ زنی شدکه ۴۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ برهزار و ۲۰۰ نفر از مزایایی آن بهره‌مند خواهند شد.

اوافزود:طرح آبخیز داری منابع طبیعی درروستای کهن شاهان با حجم هزارو ۸۰۰ متر مکعب وآبگیری ۳۰۰ هزارمتر مکعبی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بوده است به بهره برداری رسید.

محمودی هدف از اجرای این طرح را کاهش خطرات سیل عنوان کردو افزود: با اجرای این طرح آبخیز داری چاه‌ها و قنوات موجود در دو روستای مذکور تقویت و رسوبات جلو گیری خواهد شد.

او بیان داشت: آب رسانی به دوروستای کهن شاهان وتم زردان با اعتبار ۹۲۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات استانی به طول ۱۰ کیلومتر انجام شده است که با افتتاح این طرح ۱۵۰ خانوار از مزایای آن بهرمند شدند.

محمودی گفت: دوطرح خدماتی ورزشی در بخش آسیمنون نودژ دهستان بجگان افتتاح و بهره برداری رسید.

او اظهار کرد:ساختمان گلزار شهدابا اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در بجگان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان منوجان گفت: زمین چمن فوتبال با اعتبار ۵۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان افتتاح و آماده بهره برداری شد.

محمودی ادامه داد:اصلاح خط لوله آب شرب روستای چغوکی به طول ۷ کیلومتر لوله گزاری انجام شده است که برای این طرح ۲۸۸ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بوده است با افتتاح این طرح ۳۲۰ خانوار و هزار ۲۷۰ نفر از مزایای آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام /ح

بهره برداری ازچند طرح عمرانی درمنوجان

برچسب ها: عمرانی ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.