در آیینی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گرامی در یاسوج داشته شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۱۷ آزاده در استان داریم گفت: اسرای سرافراز و پرافتخار ۲۶ مرداد پس از سال‌ها تحمل رنج و شکنجه در زندان‌های رژیم بعث به کشور بازگشتند و با حضور در حرم حضرت امام با امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

او با اشاره به هدف برگزاری همایش تجلیل از آزادگان استان افزود: باید فرهنگ مقاومت، ایثار، پایداری و ایستادگی در مقابل دشمنان نهادینه شود

کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در این مراسم گفت:آزادگان، الگوی عینی و واضح در جامعه برای پایداری، استقامت و ایثار بوده و این گونه برنامه‌ها، راهی برای الگوسازی پایداری است.

او افزود:آزادگان با افتخار به جبهه رفته، توفیق اسارت نصیبشان شد، شامل آیه شریفه قرآن شده و هیچ ترس و اندوهی در درونشان نبود.

کناری با بیان اینکه سال گذشته ششصد میلیون اعتبار به بازسازی گلزار‌های مطهر شهدا اختصاص یافت گفت: امسال نیز پانصد میلیون برای ترمیم و بازسازی گلزار‌های مطهر شهدا اختصاص داده شده است.

جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزاری مراسم سالروز تجلیل از آزادگان در این شهرستان را اقدامی در جهت پاسداشت عزت و افتخار آفرینی  این عزیزان عنوان کرد و گفت: نسل حاضر ونسل‌های آینده با تاسی از این اسوه‌های صبر و مقاومت رشد وبالندگی پیش از پیش میهن اسلامی  را رقم بزند.  

در پایان این مراسم از آزاگان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

برگزاری مراسم سالروز تجلیل از آزادگان

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.