ماموریت جدید در بروزرسانی ماه آگوست بازی Assassin’s Creed Odyseey

بروزرسانی ماه آگوست بازی Assassin’s Creed Odyseey چند روزی است منتشر شده که گیمر با دریافت آن، ماموریت‌های جدیدی را تجربه خواهد کرد.

ماموریت جدید در بروزرسانی ماه آگوست بازی Assassin’s Creed Odyseeyبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه اساسینز کرید یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار رایانه‌ای است که تمامی نسخه‌های آن به دلیل داشتن سابقه بسیار خوب، فروش بالایی داشته است. آخرین نسخه از این مجموعه Assassin’s Creed Odyseey نام دارد که بر پایه نسخه قبلی این مجموعه یعنی عنوان Assassin’s Creed Origins ساخته شده است. این عنوان از زمان عرضه اکنون بسته‌های الحاقی یا بروزرسانی‌های زیادی را دریافت کرده است که بیشتر ایرادات این بازی از طریق همنیت بروزرسانی‌ها برطرف شده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت این عنوان بیش از هر عنوان تک نفره دیگری تاکنون محتویات دریافت کرده است و کمتر عنوانی مثل آن در بازار موجود است.

به تازگی نیز بروزرسانی ماه آگوست برای بازی Assassin’s Creed Odyseey منتشر شده است که به بسته الحاقی Lost Tales Of Greece مربوط می‌شود و چند ماموریت جدید و مهیج را به بازی اضافه می‌کند. جدیدترین بروزرسانی این بازی ماموریت Old Flames Burn Brighte را به بازی اضافه کرده است که در آن شخصیت اصلی داستان یعنی Alexios دعوتنامه‌ای را از سوی یکی از دوستان قدیمی خود دریافت می‌کند و قرار است به مزرعه او در آرکادیا سفر کند؛ این ماموریت با دریافت بروزرسانی در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت.

ماموریت جدید در بروزرسانی ماه آگوست بازی Assassin’s Creed Odyseey

همچنین شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که بروزرسانی بعدی این بازی در ماه می منتشر خواهد شد که حالت Discovery Mode را به بازی باز خواهد گرداند. در این حالت از بازی گیمر درس‌ها و اتفاقات واقعی که در یونان باستان رخ داده‌اند را تجربه خواهند کرد؛ این عنوان در نسخه قبلی بازی یعنی Origins به مجموعه اساسینز افزوده شد اما نتوانست نظر گیمرها را جلب کند و شکست خورد. باید دید این بار بخش Discovery Mode می‌تواند موفق باشد یا مانند بار قبل شکست خواهد خورد.


بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modern Warfare احتمالا دارای بخش بتل رویال خواهد بود


عنوان Assassin’s Creed Odyseey هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Odyseey منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار