طراحی گوشی بعدی سری گلکسی S چگونه خواهد بود +تصویر

اخیرا بعضی از تحلیلگران حدس‌هایی درباره طراحی ظاهری گوشی بعدی خانواده گلکسی S یعنی S11 منتشر کرده‌اند که آن را بسیار شبیه نوت ۱۰ می‌دانند.

طراحی خانواده بعدی گلکسی S چگونه خواهد بود +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا به امروز ما می‌توانیم حدس‌هایی درباره گلکسی S11، گوشی آینده سامسونگ بزنیم. از این موارد می‌توان به تراشه Snapdragon 865 و Exynos 9525  جدید سری ۹ اشاره کرد که هر دوی آن‌ها با یک روش ۷ نانومتری EUV تولید شده‌اند. البته شاید سامسونگ ما را در نسخه دارای تراشه Exynos با یک پردازنده ۵ نانومتری و مودم 5G غافلگیر کند.

به همه گزینه‌هایی که در بالا گفته شد رم LPDDR5 و دوربین بسیار بهبود یافته‌ای که از S10 و نوت ۱۰ باکیفیت‌تر است را اضافه کنید.

طراحی ظاهری گلکسی S11

اما بزرگ‌ترین مسئله‌ای که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره آن نداریم، طراحی این دستگاه است. حقیقتا سامسونگ نمی‌تواند هنوز از طراحی حفره درون صفحه نمایش که در سمت راست آن قرار دارد، استفاده کند؛ زیرا این الگو مربوط به پروژه صفحه نمایش Infinity است که مدت‌ها پیش معرفی شده بود. در ضمن سامسونگ در این طراحی از بسیاری از رقیبان خود جلوتر است، در نتیجه حتی اگر تغییر خاصی هم در گوشی خود ندهد باز هم از بعضی محصولات دیگر شرکت‌ها جدیدتر به نظر می‌رسد.

طراحی خانواده بعدی گلکسی S چگونه خواهد بود +تصویر


بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره گوشی گلکسی نوت ۱۰ بدانید +تصاویر


اما با این تفاسیر طراحی گوشی آینده گلکسی چگونه خواهد بود؟ مدت‌ها پیش یکی از تحلیلگران و افشاگران دنیای موبایل با انتشار توئیتی گفته بود که در گلکسی S11 از حفره درون صفحه نمایشی استفاده می‌شود که به نوت ۱۰ شباهت دارد. البته فرد مورد نظر به این نکته نیز اشاره کرده بود که این یک طراحی بهبود یافته خواهد بود. مطمئنا سامسونگ گلکسی S11 یک نوت ۱۰ نخواهد بود که تنها فرق آن با این گوشی نداشتن قلم S باشد. بر این اساس باید تغییرات ظاهری گلکسی اس جدید فراتر از آن چیزی باشد که اکنون تصور می‌کنیم.

سامسونگ اخیرا یک استراتژی جدید در پیش گرفته است که در آن آزمایش‌های خود را روی گوشی‌های میان‌رده انجام می‌دهد و زیاد در پرچمداران خود تغییراتی ایجاد نمی‌کند که به طور کلی عوض شوند. اگر بخواهیم به صورت کوتاه آینده را پیش‌بینی کنیم، طراحی سامسونگ گلکسی S11 با گلکسی نوت ۱۰ تفاوت آن‌چنانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

گلکسی S11 و حدس‌‎هایی درباره طراحی ظاهری آن

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار