معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان با اشاره به نقش آموزش‌های پلیس در کاهش آسیب‌ها گفت: پیشگیری از آسیب‌های حوزه دانش آموزی در دستور کار پلیس و آموزش و پرورش قرار دارد.

پیشگیری از آسیب‌های حوزه دانش آموزی در دستور کار قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی پلیس کرمان طی نشستی با معاونان پرورشی و آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: معلمان می‌توانند نقش موثری را در ارتقاء سطح زندگی افراد ایفا کنند و در حقیقت هرچه داریم از تلاش‌های دلسوزانه معلمان بویژه در دوران ابتدایی است.

او افزود: معلمان در کنار انجام اقدامات آموزشی و دانشی در بحث اخلاق و منش می‌توانند موثر عمل کنند چراکه انسان در کنار افراد خوش اخلاق، احساس امنیت و آرامش می‌کند و گسترش این مسئله در سطوح مختلف جامعه بویژه در حوزه دانش آموزی ضروری است.

احمدیوسفی در ادامه تصریح کرد: پیشگیری از آسیب‌های حوزه دانش آموزی در دستور کار پلیس و آموزش و پروش قرار دارد و بنا به اهمیت موضوع در نظر است همایشی با حضور مسئولان انتظامی و روسای آموزش و پروش شهرستان‌ها پیرامون رفع مشکلات و آسیب‌های حوزه دانش آموزی برگزار شود.

معاون اجتماعی پلیس استان در تشریح اهداف این همایش بیان داشت: تقویت امنیت و ارتقای سطح سلامت اجتماعی دانش آموزان و خانواده‌های آنان، کاهش آسیب‌های اجتماعی نوپدید، توسعه سطح خدمات مشاوره‌ای ویژه دانش آموزان و تقویت روحیه مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس در دانش آموزان از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار