فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقی که پس از سرقت، اموال مسروقه را در فضای مجازی به فروش می‌رساند در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی دستگیر و به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق فروش اموال مسروقه در فضای مجازی دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: در همین راستان ماموران کلانتری ۱۳ شهر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، یک متهم در امر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو‌ها در شهر کرمان فعالیت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت این فرد و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را حین سرقت دستگیر و جهت تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ فداء افزود:سارق در بازجوئی‌های پلیس به ۲۵ فقره سرقت قطعات خودرو از قبیل ضبط، زاپاس و محتویات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه این سارق اموال مسروقه را از طریق فضای مجازی به فروش می‌گذاشت از شهروندان خواست: در خرید اقلام دست دوم و ضایعات، فریب قیمت پایین را نخورند و پس از اطمینان از سرقتی نبودن اموال مورد معامله حتی المقدور نسبت به اخذ فاکتور، دست نوشته، رویت مدارک شناسایی معتبر فروشنده اقدام تا از مجازات قانونی خرید مال مسروقه در امان بمانند.

انتهای پیام/س

دستگیری سارق فروش اموال مسروقه در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
+++ ماموران کلانتری ۱۳ شهر کرمان +++
آخرین اخبار