جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پدر و پسر سارقی که در حین سرقت دستگیر شدند به ۹ فقره سرقت کابل و ترانس برق اعتراف کردند.

پدر و پسر سارق در حین سرقت دستگیر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین انتظامی شهرستان کرمان گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت ترانس و کابل برق در شهر باغین و شهرک‌های صنعتی حاشیه غربی شهر کرمان که باعث نارضایتی ساکنان این منطقه شده بود؛ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهر کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۳۴ باغین این فرماندهی تحقیقات گسترده و گشت زنی‌های هدفمند خود را آغاز و سرانجام با تحت نظر گرفتن محل‌های سرقت موفق به دستگیری ۲ متهم حین سرقت شدند.

سرهنگ کشاورزی با اشاره به کشف اموال مسروقه از منزل سارقان گفت: متهمان که پدر و پسر بودند در بازجویی‌های پلیس به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: خودرو سارقان نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده به پارکینگ منتقل و سارقان به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح

کشف سرقت پدر وپسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار