امام جمعه کوهبنان گفت: آزادگان اسوه صبر و شکیبایی هستند که حضرت زینب (س) را بعنوان اسوه و الگوی خویش قرار دادند و پیروز میدان شدند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت:در آستانه‌ی اربعین حسینی قرار داریم عده‌ای توفیق حضور در پیاده روی اربعین را پیدا کردند، زیرا این مهم دانشگاهی است که شاهد میهمان نوازی عراقی‌ها و دلدادگی آنان به زائران حسینی هستیم.

وی تاکید کرد: بازگشایی مسیر کربلا نعمت بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داده باید قدردان باشیم و از این مهم بهره ببریم.

امام جمعه کوهبنان افزود: کسانی که توان دارند از فرصت باقی مانده در این زمان بهره ببرند و دست دیگران را بگیرند و آنان را راهی این سفر معنوی کنند.

وی با استناد به منویات مقام‌معظم رهبری ابراز داشت: اربعین جهانی شد و جهانی‌تر هم خواهد شد، زیرا امروز علاوه بر شیعیان و مسلمان سایر ادیان در این همایش بزرگ شرکت دارند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: در سالروز ورود آزادگان عزیز به ایران اسلامی هستیم آزادگان بزرگوار با تحمل سختی، رنج و شکنجه اعتقادات خود را حفظ کردند و بعضا در این مسیر به شهادت رسیدند لذا همگان به آزادگان افتخار می‌کنند.

وی یادآور شد: آزادگان اسوه صبر و شکیبایی هستند که حضرت زینب (س) را بعنوان اسوه و الگوی خویش قرار دادند و پیروز میدان شدند.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: بیش از دو میلیارد مسلمان در جای جای جهان هستند جا دارد که در برابر ظلم و جور استکبار جهانی ایستادگی کنند.

 

برچسب ها: نماز جمعه ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار