مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: میهمانان حضرت ارباب از «حسین آباد ایران» به دشت خونین نیوا، مشرف شدند.

علی جزینی زاده در حاشیه آیین  تشرف زائرین تربت کربلا از فرودگاه بین المللی کرمان گفت: خدای بزرگ را شاکریم که با تلاش ارگان‌های همکار دراعزام و پذیرش زائرین و عنایات سید و سالار شهیدان عالم و برادر بزرگوارشان بار دیگر توفیق حضور و خدمت به زوار حسینی در فرودگاه بین المللی کرمان را با افتخاردرک کرده ایم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ویژه برای تسهیل تردد و حضور زوار در پایانه حجاج افزود: طی چند ماه گذشته اقدامات خوبی به منظور تکریم مسافرین و ارگان‌های مستقر در پایانه بین المللی فرودگاه کرمان صورت گرفته است.
 
وی از آمادگی تمامی ارگان‌های همکار در اعزام و پذیرش زائرین قدردانی و تصریح کرد: امروز جمعه توفیق داشتیم ۲۷۲ زائر اربعین حسینی از استان کرمان را میزبان باشیم. 

به گفته وی، پرواز‌های شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیما‌های AB۳۴۰ ایرباس ۳۴۰ پهن پیکر به مقصد بغداد در تاریخ‌های ۲۶ و ۳۱ مرداد و نیز ۲_۷ و ۹ شهریور و پرواز‌های شرکت هواپیمایی کاسپین در تاریخ‌های ۲۶ مرداد ۲ و ۹ شهریور به نجف اشرف همچنین پرواز‌های شرکت هواپیمایی یزد ایر در تاریخ‌های ۲۸ مرداد و ۹_۴_۲ شهریور زائرین اربعین حسینی را اعزام خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.