فرمانده انتظامی ریگان از ساماندهی خرید و فروش خرما در این شهرستان خبر داد و گفت: خرید و فروش این محصول فقط با مجوز شهرداری و در ساعات و مکان در نظر گرفته شده انجام می‌شود.

خرید و فروش خرما فقط با مجوز شهرداری انجام شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی، فرمانده انتظامی ریگان در جلسه ساماندهی خرید و فروش خرما گفت: در جهت پیشگیری از تصادفات و ترافیک شهری خرید و فروش خرما فقط در جوار مسجد ابوالفضل (محل نمایشگاه موقت) صورت می‌پذیرد.

او افزود: افرادی که قصد دارند در بحث خرید و فروش خرما فعالیت کنند باید از شهرداری مجوز اخذ و در جهت امنیت این امر در ساعات پایانی شب از خرید و فروش خرما خودداری کنند و ساعت این کار نیز از ۷ صبح تا ۱۹ شب در نظر گرفته شده است.

شهردار ریگان نیز در این جلسه تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری نیروی انتظامی موضوع خرید و فروش خرما در سطح شهر ساماندهی و از سد معبر جلوگیری شود.

حسن دهگان با اشاره به قانونمند شدن خرید و فروش خرما گفت: محلی که برای خرید و فروش در نظر گرفته شده دارای امکانات اولیه خدماتی از جمله سرویس بهداشتی، آب سرد کن می‌باشد.

گفتنی است بنا به مصوبه این نشست، افرادی که با شهرداری و پلیس در بحث ساماندهی خرید و فروش خرما همکاری نداشته باشند و در نظم و امنیت اخلال ایجاد کنند با هماهنگی قضایی با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/س

ساماندهی خرید و فروش خرما در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.