رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ۲ راه روستایی در شهرستان منوجان احداث و به بهره برداری رسید و افزون بر ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  وحید افشار پور، رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: راه‌های روستایی جنت آباد و نازی آباد – قدیر پور در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید.

او افزود: راه‌های روستایی جنت آباد به طول ۲ و نیم کیلو متر و نازی آباد قدیرپور به طول سه و نیم کیلو متر در شهرستان منوجان احداث شدند.

افشارپور با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ خانوار از این راه‌های روستایی بهرمند شده اند، گفت: مبلغ هزینه شده در راه روستایی جنت آباد هشت میلیارد ریال و راه روستایی نازی آباد – قدیر پور به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال است.

رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان همچنین گفت: با تکمیل راه روستایی رزشیرین ۸۱ خانوار در شهرستان جیرفت دارای راه مناسب خواهند شد.

وحید افشار پور افزود: طول تمام این محور، چهار و نیم کیلومتر بوده که در سال‌های گذشته ۲ و نیم کیلومتر از این مسیر آسفالت و به بهره برداری رسیده و با زیر سازی و تکمیل ۲ کیلومتر باقیمانده از این محور، ۸۱ خانوار از راه مناسب برخوردار می‌شوند.

او اظهار داشت: برای تکمیل این مسیر۲۶ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و هم اکنون پیمانکار اجرای آسفالت، انتخاب و قرارداد این طرح در حال انعقاد است لذا بزودی عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می‌شود.

رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با توجه به کوهستانی بودن و آب و هوای مناسب روستایی رُزشیرین، این منطقه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

انتهای پیام/ی

افتتاح دو راه روستایی در جنوب کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار