رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: ۱۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی خسارت دیده از سیلاب در شهرستان جیرفت تیغ زنی و بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر سلیمانی رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: به علت بارندگی‌های هفته گذشته بیش از ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در بخش جبالبارز جیرفت خسارت دید.

او افزود: برای بازگشایی راه‌های روستایی خسارت دیده و تیغ زنی این راه‌ها ۳ دستگاه لودر و گریدر برای انجام عملیات راهداری به مناطق خسارت دیده اعزام شده است.

سلیمانی از بازگشایی و تیغ زنی بیش از ۱۶۴ کیلومتر راه روستایی توسط دستگاه‌های راهداری جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن راه‌های ارتباطی و کوهستانی بودن مناطق ریزش کوه و آبردگی از بشترین خسارت‌های راه‌های روستایی است.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه ۷۰ درصد راه‌های این شهرستان در مناطق کوهستانی سخت گذر و در معرض خطر سیلاب است افزود: پیش بینی می‌شود کار تیغ زنی راه‌های روستایی تا ۳ هفته دیگر طول بکشد.

اکبر سلیمانی از مردم و رانندگانی که در محور‌های روستایی تردد می‌کنند خواست به جهت آب بردگی شانه‌های راه‌ها و خالی شدن زیر شانه راه در برخی از محور‌ها از نزدیک شدن بیش از حد به حاشیه راه و شانه خودداری کنند و مناطق پر خطر را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

مناطق پرخطر را به راهداری اعلام کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار