رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان خاتم از فعالیت باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان خاتم در مجمع انتخابات و رأی گیری باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: خبرنگاران، رسانه‌ها و علاقمندان به فعالیت در حوزه روابط عمومی، خبر، اطلاع رسانی، تولید محتوای رسانه ای، طراحی و تبلیغات هستند در باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر عضو شدند.

نوید افزود: در این مجمع هشت نفر از علاقمند عضو شدند که امروز باحضور اعضا مجمع انتخابات و رأی گیری برگزار شد که دو نفر بعنوان نماینده این مجمع انتخاب شدند.

او هدف از تشکیل این باشگاه را تعامل دو سویه با رسانه‌های گروهی در سطح ملی و شهرستان بصورت آنلاین، آموزش، سازماندهی و بهره گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیرو‌های علاقمند و داوطلب در حوزه ارتباطات، تولید محتوای مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر، کمک به ارتقا و اعتلای روابط عمومی و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر برشمرد.

درادامه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکردی از جمعیت هلال احمر شهرستان تصریح کرد: درآینده نزدیک باتخصیص اعتبار در آینده نزدیک شاهد افتتاح مجتمع امداد ونجات وساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ غ

مجمع انتخاباتی باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.