مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آخرین جزییات امداد رسانی و اسکان اضطراری به دانشجویان حادثه دیده اتوبوس در محور تفت به شیراز را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ظهر دیروز یک دستگاه اتوبوس که حامل ۴۰ دانشجو و راهی شیراز بود در کیلومتر ۴۰ محور تفت به شیراز ابتدای گردنه علی آباد دچار حادثه شد.

حرازی زاده یزدی گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاویدالاثر متوسلیان تفت، پس از اطلاع از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC)،  با یک دستگاه آمبولانس و سه نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند.


بیشتر بخوانید :  حریق اتوبوس دانشجویان لارستانی در گردنه علی آباد 


او با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشتیم، عنوان کرد: تعدای از دانشجویان به علت ترس و گرمازدگی توسط عوامل امدادی اورژانس به درمانگاه علی آباد انتقال یافتند که پس از اقدامات اولیه درمانی به همراه سایر دانشجویان جهت اسکان و اقدامات بعدی به اردوگاه شهدای امدادگر هلال احمر استان در منطقه علی آباد منتقل شدند.

حرازی زاده با بیان اینکه اسکان اولیه و تغذیه و غذای گرم جهت رفاه این عزیزان توسط عوامل امدادی هلال احمر فراهم شد، عنوان کرد: با حضور نماینده هلال احمر و نماینده دانشگاه آزاد استان در محل اسکان دانشجویان و هماهنگی‌های صورت گرفته، دانشجویان با دو دستکاه اتوبوس vip راهی شیراز شدند.

این مقام مسئول گفت : کلیه عوامل امدادی هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و نیروی انتظامی و نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان در همان ساعات اولیه در  محل حادثه حضور داشتند .

انتهای پیام/ غ

اسکان اضطراری به مسافران اتوبوس حادثه دیده در محور تفت به شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.