سرپرست هلال احمر شهرستان مهریز گفت: نخستین تیم امداد کوهستانی مهریز با حضور ۱۰ نفر از افراد متخصص بومی شهرستان تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا فخری سرپرست هلال احمر شهرستان مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به چهار مورد نجات در کوهستان‌های شهرستان مهریز و اهمیت این موضوع اظهار داشت: در ماه آینده با حضور ۱۰ نفر از افراد متخصص بومی مهریز، نخستین تیم امداد کوهستانی در شهرستان مهریز تشکیل می‌شود.

فخری ادامه داد: ۳۰۰ متر مربع زمین با همکاری اوقاف و خیران در بلوار هفتم تیر جهت ساخت مجموعه توانبخشی تحت پوشش هلال احمر و ۲۰۰ متر مربع زمین جهت احداث مرکز درمانی واقع در بلوار امام علی (ع) به اداره هلال احمر مهریز واگذار شده است.

او تصریح کرد: برای احداث ساختمان مدیریت بحران در شهرستان مهریز مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان هزینه شده است که در دو سال گذشته عملیات ساخت آن متوقف و بار دیگر ساخت آن آغاز شده و به اعتباری بالغ بر دو میلیار ریال نیاز دارد.

فخری افزود: ساختمان مدیریت بحران از دغدغه‌های فرمانداری شهرستان مهریز است و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این ساختمان اختصاص داده اند.

او ادامه داد: در حال حاضر اداره کل هلال احمر مهریز، ۲۰۰ نفر داوطلب فعال در شهرستان مهریز و سه خانه داوطلبی در روستایی بهادران، گردکوه و مدوار دارد.

سرپرست هلال احمر مهریز به بیان عملکردهای این اداره پرداخت و  تصریح کرد:  در ماه رمضان امسال  از ۱۰۳ نفر خون گیری انجام شده است همچنین کاروان سلامت در روستای بهادران با دو پزشک متخصص و یک پزشک عمومی به طور رایگان۱۷۰ نفر را  ویزیت کردند. 

وی ادامه داد: مانور زلزله ۱۵ مرداد ماه سال جاری در شهرستان انار با حضور داوطلبان آموزش دیده هلال احمر مهریز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

نخستین تیم امداد کوهستانی در شهرستان مهریز تشکیل می‌شود

برچسب ها: هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.