رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: حضور به موقع نیرو‌های امدادی در صحنه حادثه و اقدامات امداد و نجات موثر به مصدومان اولویت کار جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد در نشست هم اندیشی هلال احمر و اورژانس در این ششهرستان با اشاره به وقوع حوادث، سوانح و تصادفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی این شهرستان گفت: در این جلسه بر حضور به موقع نیرو‌های امدادی در صحنه حادثه و اقدامات امداد و نجات موثر به مصدومان تاکید شد.

وی افزود:  هدف برگزاری این جلسه ارائه راهکار مناسب جهت همکاری و تعامل جمعیت هلال احمر و مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵، است.

 مسئول عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد با این نکته که همه ساله تعداد زیادی از بیماران و مصدومان تا قبل از دریافت درمان‌های پزشکی حالشان وخیم‌تر می‌شود، گفت: یکی از دلایل اصلی آن اقدامات اشتباه افراد حاضر در صحنه است که با کمک‌های اولیه آشنایی ندارند،  باید بدانیم سرنوشت یک مصدوم در دستان کسی است که اولین اقدام را برای او انجام میدهد و افزایش سطح آمادگی در رویارویی با این وضعیت‌ها میزان آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد:  اولویت کار جمعیت هلال احمر آموزش ، خصوصاً آموزش‌های همگانی و تخصصی است .

در ادامه مربیان و مسئول آموزش شعبه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در موضوع جلسه پرداختند.

در پایان نیز مقرر شد با حضور مربیان این جلسه را بصورت مستمر و با فاصله زمانی ماهی یک بار برگزار گردد.

انتهای پیام/ی

آموزش همگانی اولویت کار جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
هلال احمر عملکرد خوبی ندارد .فقط امار الکی و فرمالیته می دهد