معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: طرح تابستانی شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت در پایگاه‏‌های فرهنگی، آموزشی مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: این طرح نظر دارد به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در طول تابستان با رویکرد آگاه سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی آموزشی در مراکز امور جوانان این جمعیت اجرایی می‌شود.

او افزود: در این طرح برنامه‌های آموزشی، بشر دوستانه، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی با عنوان، شوق رویش، با شعار جوانی، جنبش، نشاط اجتماعی، و با هدف جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های بشر دوستانه، عام المنفعه و امدادی و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کارآفرینی و توانمندسازی صورت می‌گیرد.

میرحسینی گفت: در این طرح با اجرای برنامه‌هایی آموزشی و توانمندسازی، فرهنگی و اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه، برنامه‌های مناسبتی و مذهبی در دو قالب ابلاغی و پیشنهادی همراه با برپایی اردو‌های متنوع از نیمه اول تیر ماه آغاز شده و تا آخر شهریور نیز استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

طرح تابستانی شوق رویش در پایگاه‏‌های فرهنگی، آموزشی  جمعیت هلال احمر استان یزد اجرا می شود

برچسب ها: هلال احمر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.