معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم دادرس دختران جمعیت هلال احمر استان یزد در هفتمین المپیاد آماده کشوری مقام دوم را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم دانش آموزی، دادرس، دختران جمعیت هلال احمر شهرستان یزد که به نمایندگی از استان یزد در هفتمین المپیاد آماده شرکت کرده بود، توانست رتبه دوم و جام دادرس این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

او با اشاره اینکه که این دوره از مسابقات در اردوگاه باهنر تهران و به میزبانی هلال احمر استان مازندران برگزار شد، بیان کرد: رقابت‌های کشوری المپیاد آماده در هشت آیتم شامل پناهگیری و خروج اضطراری، ارزیابی کنترل علائم حیاتی، پانسمان و آتل بندی، cpr احیای قلبی ریوی، چادرزنی، حمل مصدوم، آزمون کتبی و اطفاءحریق برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها استان البرز رتبه نخست، یزد رتبه دوم و خوزستان و گلستان مشترکا رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

میرحسینی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند، گفت: طرح، دادرس، علاوه بر ارتقای سطح علمی، آن‌ها را با فضای اجتماعی آشنا کرده و ضمن اثرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی، دانش آموزان را برای روز‌های سخت آماده می‌کند.

گفتنی است تیم دادرس جمعیت هلال احمر استان یزد با کسب مدال نقره در بخش پانسمان و بانداژ، مدال برنز در بخش شکستگی و آتل بندی، مدال طلا در بخش اطفا حریق که در مجموع امتیازات توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب نماید.

انتهای پیام/ی

رتبه دوم تیم دادرس دختران جمعیت هلال احمر استان یزد در هفتمین المپیاد آماده کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.