وزیر سابق گردشگری اردن از روحیه اشغالگری صهیونیست‌ها و زیر پا گذاشتن حقوق فلسطینیان انتقاد کرد.

وزیر سابق اردنی: صهیونیست‌ها هر جایی که اجدادشان در گذشته از آن عبور کرده‌اند متعلق به خود می‌دانند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان­­، مرکز اطلاع رسانی فلسطین در صفحه کاربری خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: خانم «مها الخطیب» وزیر سابق گردشگری اردن اعلام کرد صهیونیست‌ها می‌خواهند همه جهانیان را متقاعد کنند، هر جایی که (اجدادشان) در زمان‌های گذشته حتی به مدت دو شب از آن عبور کرده‌اند، اکنون حق آنهاست و به آن‌ها تعلق دارد!

فلسطین سرزمینی کهن در غرب آسیا و مهد ادیان توحیدی است. پیامبران بزرگ الهی در این سرزمین زندگی کرده‌اند و جای جای آن پر از اتفاقات تاریخی و مذهبی است. اهمیت این سرزمین موجب شده در طول تاریخ همواره شکل و شمایل حکومت و جمعیت ساکن در آن دستخوش تغییر شود، اما قصه ۱۰۰ سال اخیر آن با همیشه متفاوت است؛ داستان مردمی که با زور اسلحه و توحش قدرت‌های به‌ظاهر متمدن از سرزمین آباء و اجدادی خود بیرون انداخته شدند و رنج آوارگی را همچنان تحمل می‌کنند تا آواره‌های صهیونیست جای آنان را بگیرند؛ بدون هیچ منطق و استدلالی.

مصیبت‌بار آن که این اشغال همچنان ادامه دارد و صهیونیست‌ها با ساخت شهرک‌های یهودی نشین در اندک مناطق باقیمانده فلسطینی، در پی اشغال کامل سرزمین فلسطینیان در میان سکوت و حمایت قدرت‌های بزرگ استکباری جهان مدرن امروزی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار