دولت با تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در صدد جبران بخشی از خسارت‌های سیل های امسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،با حضور معاون توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم رییس جمهور کلنگ احداث مجتمع تفریحی گردشگری مارگون به نمایندگی از ۸۰۰ طرح تحت حمایت صندوق کارآفرینی امید به زمین زده شد.

امید معاون توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم رییس جمهور در این آئین گفت: با بکارگیری توانمندی‌ها و امکانات برای توسعه‌ مناطق محروم تلاش می شود.

وی شرایط برای توجه به زیر ساخت‌ها در روستا‌های کشور را خوب توصیف کرد و افزود: کار‌های بزرگی در کهگیلویه وبویراحمد انجام شده است.

امید دسترسی به راه مناسب را یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه دانست و افزود: این محور منطقه‌ی سیلاب کلوار را به استان چهار محال و بختاری متصل می‌کند.

وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی تلاش‌ها برای توسعه‌ی مناطق محروم با گنجاندن اعتبارات ویژه در بودجه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم رییس جمهور نیاز‌های بهداشتی و آموزشی را اولویت‌های مهم مردم در منطقه سیلاب کلوار دانست و گفت: در نشست اداری استان این مهم مورد توجه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این استان یکی از استان‌هایی بود که در جریان سیل خسارت‌های زیادی را متحمل شد گفت: که دولت با تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در صدد جبران بخشی از خسارت‌ها ازجمله به تاسیسات زیر بنایی در مناطق آسیب دیده‌ی کشور از جمله این استان است.

امید با بیان اینکه دغدغه اشتغال در مناطق روستایی همواره مورد توجه است افزود: یک و نیم میلیارد دلار سال گذشته از صندوق توسعه ملی با مصوبه مجلس و تایید مقام معظم رهبری به روستا‌ها اختصاص پیدا کرد.

حسن پور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد گفت: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات روستایی از طریق این صندوق برای اجرای طرح‌های مختلف پرداخت شده است.

همچنین زارعی نماینده‌ی مردم شهرستان‌های دبویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ایجاد راه‌های ارتباطی و پاسخ به مطالبات بهداشتی درمانی و رفاهی را از عمده‌ نیاز‌های مردم در منطقه‌ سیلاب کلوار دانست .

وی گفت: ۳۰ کیلومتر از محور مناطق سیلاب کلوار آسفالت شده و تلاش برای آسفالت ۱۴ کیلومتر باقی مانده ادامه دارد. 

زارعی ابراز امیدواری کرد: با سفر معاون ریس جمهور در مناطق محروم و مجموعه‌ مدیریتی استان با برسی‌های انجام شده بخشی از مطالبات مردم در مناطق دور افتاده پاسخ داده شود.

انتهای پیام/غ 

آسفالت۳۰ کیلومتر از محور مناطق سیلاب کلوار

برچسب ها: رییس جمهور ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.