اضافه شدن سیستم‌عامل اندروید به نینتندو سوئیچ

به تازگی یک گروه داوطلب اقدام به تولید رام سفارشی سیستم‌عامل اندروید برای کنسول نینتندو سوئیچ کرده‌اند.

اضافه شدن سیستم‌عامل اندروید به نینتندو سوئیچبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سوئیچ یکی از کنسول‌های محبوب نینتندو بوده و یکی از دلایل آن نیز بازی‌های جذاب منتشر شده برای آن است. اما این دستگاه محدودیت‌های خاص خود را نیز دارد. اکنون بسیاری از کاربران این کنسول آرزو دارند که در آن از سیستم‌عامل محبوب و کاربردی اندروید استفاده شود تا کار با آن به مراتب آسان‌تر شده و محدود‌یت‌های موجود در آن کمتر شود.

رام سفارشی اندروید در نینتندو سوئیچ

البته زمان زیادی برای به وقوع پیوستن این آرزو نمانده است زیرا گروهی در حال تولید یک رام اندروید سفارشی برای نینتندو سوئیچ هستند. جالب این جا است که گروه مذکور این کار را به صورت داوطلبانه انجام می‌دهند. همچنین تا به حال تیزرهای متعددی از این برنامه جدید منتشر شده که ما را بیشتر با محیط آن و امکانات اضافه شده به این دستگاه آشنا می‌کند.

به احتمال خیلی زیاد نه تنها این رام از سوی نینتندو حمایت نخواهد شد، بلکه این شرکت از مردم درخواست خواهد کرد که این رام دستکاری شده را روی دستگاه خود نصب نکنند. البته این واکنش کاملا طبیعی است زیرا افراد سودجویی نیز وجود دارند که با ارائه رام‌های مخرب قصد هک کاربران را دارند.

اضافه شدن سیستم‌عامل اندروید به نینتندو سوئیچ


بیشتر بخوانید: بازی Dying Light 2 به نسل بعدی هم خواهد آمد


البته نینتندو به صورت رسمی هیچ اقدامی نکرده است و نمی‌تواند جلوی کسی که قصد دارد این رام را نصب کند را بگیرد. پس از نصب این رام دستگاه سوئیچ شما به یک Nvidia Shield TV تبدیل می‌شود و می‌توانید به راحتی از آن درست مانند قبل در دو حالت دستی و ایستاده استفاده کنید. رام ساخته شده توسط این گروه داوطلب روی LineageOS 15.1 مبتنی بر اندروید ۸.۱ اورئو آزمایش شده است؛ با نصب آن روی نینتندو سوئیچ خود می‌توانید از دسته بازی Joy-Con نیز استفاده کنید.

نقص‌های رام جدید اندروید برای نینتندو سوئیچ

البته نقص‌هایی نیز در این رام وجود دارد که می‌تواند برای بعضی کاربران ناخوشایند باشد. یکی از این معایب کاهش عمر باتری دستگاه است که مطمئنا برای بعضی گیمرها چیز جالبی نیست و ممکن است به همین دلیل از نصب این رام منصرف شوند. نقص دیگری که در این رام وجود دارد غیرفعال شدن قابلیت خاموش کردن دستگاه در حالت ایستاده است. البته این تنها اول راه ورود اندروید در کنسول سوئیچ است و می‌توان امیدوار بود که این مشکلات پس از مدتی حل شود.

انتهای پیام/

اندروید به کنسول نینتندو سوئیچ می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار