نوکیا 9.1 PureView پایان امسال با فناوری 5G رونمایی می‌شود

گزارش‌ها از معرفی و عرضه گوشی نوکیا 9.1 PureView با پشتیبانی از فناوری 5G خبر می‌دهند.

نوکیا ۹.۱ PureView آخر امسال با فناوری 5G رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوکیا 9 PureView یک گوشی هوشمند پرچمدار با کیفیت بود، اما پنج دوربین به کار رفته در آن نتوانست انتظار‌ات کاربران را برآورده کند؛ با این که نقطه قوت این گوشی همین قابلیت بود. HMD Global، شرکت سازنده گوشی‌هایی با برند نوکیا این مشکل را درک کرد و حالا، سخت در تلاش است تا بتواند نقاط ضعف دوربین‌های نوکیا 9 PureView را برطرف کند. این شرکت قصد ندارد مشکلات را با ارائه یک آپدیت نرم‌افزار برطرف کند بلکه HMD Global کار‌های خود را به معرفی یک پرچمدار دیگر متمرکز کرده است. گوشی پرچمدار بعدی این شرکت نوکیا 9.1 PureView نام خواهد داشت. زمان رونمایی از پرچمدار بعدی نوکیا به تعویق افتاده و قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری معرفی شود. گفته می‌شود تعویق معرفی این گوشی به دلیل برطرف کردن مشکلات دوربین‌های آن صورت گرفته است.

استفاده از فناوری Light Camera برای رفع مشکل نوکیا 9 PureView

بر اساس منابع آگاه، HMD در حال آزمایش نوکیا 9.1 PureView است و با توجه به بازخوردی که داشته، تصمیم گرفته است که معرفی و عرضه پرچمدار بعدی خود را به مدت چند ماه عقب بیندازد. در حین این زمان، گفته می‌شود HMD برنامه دارد که دوربین نوکیا 9.1 PureView را با فناوری Light camera با تمرکز روی فیلمبرداری و عملکرد در نور ضعیف پیشرفت دهد. سرعت دوربین همچنین مسئله دیگری است که با به کار گرفتن یک پردازنده قوی‌تر و الگوریتم پیشرفته نرم‌افزار، این مسئله هم بهبود پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از AirPlay 2 اپل


جدا از ارتقا دادن دوربین، انتظار می‌رود نوکیا 9.1 PureView با پشتیبانی از ارتباطات 5G همراه با پانچ در نمایشگر خود تولید شود. از لحاظ سخت‌افزار داخلی، گفته می‌شود که این گوشی دارای پردازنده قدرتمند کوآلکام، Snapdragon 855 خواهد بود، اما هنوز اطلاعاتی درباره انواع حافظه آن به دست نیامده است. گزارش‌های منتشر شده همچنین ادعا می‌کنند که HMD برای نرم‌افزار نوکیا 9.1 PureView به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید Q استفاده کند که همین مسئله می‌تواند نوکیا را نسبت به پرچمداران شرکت‌های دیگر جلو بیندازد.

انتهای پیام/

پرچمدار بعدی نوکیا با فناوری ارتباطی 5G تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار