وعده خلق گرافیک خارق‌العاده از سازندگان عنوان Call Of Duty

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که بازی Call Of Duty: Modern Warfare دارای گرافیکی خارق‌العاده خواهد بود.

وعده گرافیک خارق العاده از سازندگان Call Of Dutyبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه‌های اخیر سری Call of Duty اکثرا توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته می‌شوند که این عناوین به جز بازی Call of Duty: WW2 که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد، مابقی عناوین این شرکت در سبکی جدید و در دنیای آینده جریان دارند و تقریبا در قالب جنگ مدرن و خیالی طراحی شده‌اند. عناوین جدید سری ندای وظیفه تقریبا از روی داستان و محیط نسخه Infinite Warfare طراحی شده‌اند و حال و هوایی جدید دارند؛ همچنین طرفداران بازی‌های خیالی نیز بسیار کمتر از بازی‌هایی هستند که در سبک واقع گریانه ساخته شده‌اند.

اما در نسخه جدید این سری که Modern warfare نام گرفته است، همه چیز طبیعی و دقیق طراحی شده‌اند و گیمر هنگام انجام مراحل بازی کاملا فراموش خواهد کرد که در دنیای غیرحقیقی وقت خود را می‌گذراند و بخش زیادی از ویژگی طبیعی بودن، به دلیل وجود بخش campaign در بازی است که شرکت اکتیوژن سعی کرده است از حداکثر توان بازی سازی خود برای طبیعی‎ نشان دادن این بخش، استفاده کند.

وعده گرافیک خارق العاده از سازندگان Call Of Duty

از دیگر موارد برجسته در بازی جدید شرکت اکتیویژن می‌توان به شخصی سازی اسلحه‌های کاربر در بخش چند نفره بازی اشاره کرد که این بخش هم در بازی بسیار دقیق طراحی شده است و بنابر اعلام شرکت اکتیویژن، گزینه‌های شخصی سازی بازی نیز نزدیک به دنیای واقعی طراحی شده‌اند و گیمر اجازه ایجاد تغییرات تخیلی و غیرحقیقی را روی اسلحه نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: بسته الحاقی جدید بازی The Division 2 در راه است


اطلاعات کامل و زیادی از این بازی از سوی شرکت اکتیویژن منتشر نشده است و تنها جزئیات منتشر شده از داستان این بازی، ارتباط آن با سری Modern Warfare است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی باید تا زمان انتشار آن در ۲۵ اکتبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتظر ماند.

انتهای پیام/

طراحی خارق العاده بازی Call Of Duty: Modern Warfare 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار