پشتیبانی تمامی آیفون‌های ۲۰۲۰ از فناوری 5G

شرکت اپل قصد دارد سه مدل از گوشی‌های آینده خود را که در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند به قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G مجهز کند.

پشتیبانی تمامی آیفون‌های ۲۰۲۰ از فناوری 5Gبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که شرکت‌های بزرگ مخابراتی و فناوری در حال گسترش تجهیزات جدید و زیرساخت‌های لازم برای توسعه نسل پنجم اینترنت همراه (5G) در اقصی نقاط جهان هستند، شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اپل نیز با سرعت و تلاش زیاد در پی تجهیز تعداد بیشتری از دستگاه‌های هوشمند خود به توانایی پشتیبانی از 5G هستند. از همین رو اپل قصد دارد تمامی سه مدل آیفون جدید خود را که قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شوند به قابلیت هماهنگی کامل با جدیدترین نسل اینترنت همراه مجهز کند.


بیشتر بخوانید: افزایش نظارت اپل بر مکالمات ضبط شده در Siri


کارشناسان فناوری معتقدند دو آیفون ۵.۴ اینچی و ۶.۷ اینچی جدید اپل به طور قطع از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند، ولی توانایی ارتباط گوشی هوشمند ۶.۱ اپل با جدیدترین نسل اینترنت همراه هنوز در هاله‌ای از ابهام است. اپل در ماه‌های گذشته همکاری‌های گسترده‌ای را در زمینه 5G با شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اینتل آغاز کرده است و این موضوع سبب پیشرفت چمشگیر آیفون‌ها و سایر دستگاه‌های این شرکت در ارتباط با این نسل از اینترنت شده است. با توجه به روند سریع توسعه اینترنت 5G در آیفون‌های اپل، این شرکت آینده موفقی را در بازار‌های جهان پیش رو دارد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که پیشرفت‌های ارتباطی آیفون می‌تواند تا حدودی باعث کاهش قیمت گوشی‌های اندرویدی گردد.

پشتیبانی تمامی آیفون‌های ۲۰۲۰ از فناوری 5G

تجهیز سه مدل از آیفون‌های ۲۰۲۰ به فناوری 5G

با وجود این که خبر‌های منتشر شده در مورد گوشی‌های ۲۰۲۰ اپل برای این غول فناوری آمریکایی بسیار خوشایند است، ولی در این زمینه نباید تنها نیمه پر لیوان را دید، زیرا شرکتی مانند کوالکام که همکاری‌های زیادی با شرکت اپل دارد به تازگی از عدم توانایی خود در پوشش گسترده 5G خبر داده است.

پشتیبانی تمامی آیفون‌های ۲۰۲۰ از فناوری 5G

بدون شک پیشرفت‌های ارتباطی آیفون‌های ۲۰۲۰ در حوزه اینترنت 5G موجب بالا رفتن قیمت آن‌ها می‌گردد و مشتریان این تلفن‌های همراه هوشمند باید انتظار خرید با هزینه‌ای بیشتر و گران‌تر از قبل را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارتقاء چمشگیر توانمندی‌های ارتباطی گوشی‌های جدید اپل در زمینه اینترنت 5G

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار