نسخه بعدی Hitman در راه است

شرکت IOI اخیرا خبر از ساخت نسخه بعدی بازی Hitman و عنوان جدید دیگری داده است.

نسخه بعدی Hitman در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از جزئیات نسخه بعدی عنوان هیتمن را فاش می‌کند. در ابتدای ویدئو منتشر شده مشخص شد شرکت IOI  در حال حاضر روی بسته‌ الحاقی جدیدی برای عنوان Hitman 2 کار می‌کند اما قرار است نسخه سوم این سری نیز ساخته شود. نسخه سوم هیتمن فعلا در حد ایده است و شرکت IOI به طور جدی مراحل ساخت آن را آغاز نکرده است. اما طبق اعلام شرکت IOI قرار است نسخه سوم این مجموعه مانند نسخه‌ای که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، به صورت اپیزودی وارد بازار شود؛ عنوان Hitman 3 قرار است در ۶ قسمت و به مرور زمان عرضه شود.

استودیو IOI علاوه بر کار روی پروژه Himan 3 ظاهرا قصد دارد روی یک عنوان کاملا جدید نیز کار کند، ظاهرا استودیو کپنهاگن شرکت IOI در حال کار روی این پروژه بوده که تاکنون هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است، تاکنون شرکت IOI روی چهار عنوان اصلی کار کرده است که هر کدام از این عناوین دارای چند نسخه است.

نسخه بعدی Hitman در راه است

یکی از مدیران شرکت IOI نیز در این رابطه اعلام کرد: "شرکت ما توانایی کار روی پروژه‌‌های مختلف را دارد و می‌تواند روی پروژه‌هایی بسیار سخت‌تر از Hitman کار کند. همچنین این احتمال وجود دارد که شرکت IOI هم با انتشار سخت افزار نسل بعدی کنسول‌ها به فکر ساخت عنوانی جدید افتاده باشد که یقینا تا زمان عرضه کنسول‌های نسل بعدی، آماده نخواهد شد و از آنجایی که هنوز اعلام نشده است این بازی بین نسلی خواهد بود یا به طور انحصاری برای یک نسل خاص از کنسول‌ها عرضه خواهد شد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتری از عناوین در حال ساخت شرکت IOI باید تا زمان معرفی رسمی و یا اعلام رسمی این شرکت، صبر کرد.


بیشتر بخوانید: بسته الحاقی جدید بازی The Division 2 در راه است


انتهای پیام/

عناوین جدید سازنده بازی Hitman

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار