سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از نبودن تابلو‌های راهنمای گردشگری در طول محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های استان خبر داد.

نبود تابلو‌های راهنمای گردشگری در محور‌های مواصلاتی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان امروز ۶ مردادماه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه تابستان گفت: باید مذاکرات لازم با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای نصب تابلو‌های راهنمای گردشگری در محور‌های استان صورت گیرد تا نبود تابلو‌های راهنمای گردشگری در طول محور‌های موصلاتی شهرستان‌های استان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه با اطلاع رسانی در طول سال به شیوه‌های و ابزار مختلف و مداوم در راستای رونق گردشگری استان می‌توانیم استان را به یک مقصد گردشگری تبدیل کنیم، افزود: این برنامه‌ها را نباید به زمان‌های مقطعی و محدود به ایام خاصی موکول کرد.

فعالی به اهداف و استراتژی‌های ستاد سفر پرداخت و بیان کرد: ارایه خدمات انتظامی، ترافیکی و حمل و نقل، خدمات توزیع سفر، ارایه خدمات امداد و نجات، بهداشت و درمان، امداد خودرو و ... از جمله اهداف ستاد سفر هستند.

وی بر لزوم شناسایی آسیب‌ها و چالش‌ها گردشگری در استان تاکید کرد و افزود: معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری استان کرمان به شیوه‌های جدید از دیگر اقدامات به فعالیت درآمدن ظرفیت‌های گردشگری استان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار