فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از اولویت های پلیس کرمان توجه به میراث فرهنگی وحفظ آن است.

حفظ میراث فرهنگی دغدغه پلیس کرمان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیر کل و مسئول حفاظت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با فرمانده انتظامی استان دیدار و در خصوص برخی موضوعات کاری گفتگو کردند.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان در این دیدار گفت: تلاش جهت حفظ میراث فرهنگی یکی دیگر از اولویت‌های پلیس است که در این زمینه با اداره میراث فرهنگی تعامل نزدیکی داریم.

وی تصریح کرد: قطعا با تقویت زیرساخت‌های لازم از جمله در بحث نظارت تصویری زمینه توسعه گردشگری نیز فراهم می‌شود که در این رابطه همچون همیشه آماده همکاری و تعامل با نهاد‌های مرتبط هستیم.

فریدون فعالی مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز دراین دیدار گفت: پلیس در حوزه حفظ میراث فرهنگی دغدغه مندی خوبی دارد و باید از سوی سایر نهاد‌ها هم حساسیت بیشتری لحاظ شود.

وی افزود: آثار و اندوخته‌های میراث فرهنگی، گذشته و اعتبار ملی ما هستند که لازم است همه در قبال آن‌ها خود را مسئول و مکلف به حفظشان بدانیم.

وی بیان داشت: در این میان نیروی انتظامی در امر حفاظت از اماکن و اشیای باستانی که گا‌ها اکتشاف می‌شوند اهتمام خوبی داشته است و لازم است از سوی سایر نهاد‌ها هم حساسیت بیشتری در این زمینه لحاظ شود.

انتهای پیام/ح

حفظ میراث فرهنگی دغدغه پلیس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار