رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بم از برگزاری مراسم تجلیل از دادرسان برتر هفتمین مرحله استانی المپیاد آماده و حضور پرشور اعضای جوانان این جمعیت در جشنواره"خشت به خشت میسازمت ارگ بم" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   احمد سیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از برگزاری مراسم تجلیل از دادرسان برتر هفتمین مرحله استانی المپیاده آماده خبر داد و گفت: این مراسم با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده است.

هادی شهسوارپور فرماندار شهرستان بم هم با اشاره به نقش مهم و مؤثر جمعیت هلال احمر در گسترش آموزه‌های امدادی بیان کرد: طرح ملی دادرس آمادگی و توان امدادی دانش آموزان را افزایش می‌دهد و این امر مهم باعث توانمندی این قشر در مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی در زمان بحران می‌شود.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این مراسم طرح ملی دادرس را یکی از طرح‌های موفق سازمان جوانان هلال احمر دانست و افزود: این طرح بهترین شیوه برای آموزش دانش آموزان به شمار می‌رود تا در مواقع بحران یاری گر آسیب دیدگان باشند.

بابایی گفت: تیم دادرسان خواهر  جمعیت  بم در هفتمین مرحله المپیاد استانی حائز رتبه برتر شده اند و به عنوان نماینده استان کرمان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

وی در ادامه از حضور پرشور اعضای جوانان این جمعیت در جشنواره "خشت به خشت می‌سازمت ارگ بم" خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف حمایت از بازسازی ارگ بم و جشن ثبت میراث جهانی بم برگزار شده است.

بابایی با اشاره به اینکه ارگ قدیم بم بزرگترین سازه خشتی جهان در فهرست سازمان یونسکو قرار دارد، بیان کرد: مساحت این بنای خشتی نزدیک به ۱۸۰ هزار مترمربع است که در زلزله ۵ دی ماه سال ۱۳۸۲ حدود ۸۰ درصد آن ویران شد و اکنون در حال بازساری است.

انتهای پیام/ی

تجلیل از دادرسان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار