بخشدار گلزار گفت:طی ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ترک زاده بخشدار گلزار شهرستان بردسیر گفت: ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و هنری، ورزشی و گردشگری از مهمترین اهداف این دوره از جشنواره است.

وی افزود: صعود به کوه هزار از سمت روستای اردیگان در طی برگزاری ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر نیز با بیان کیفیت بسیار بالا برگزاری جشنواره سیب و گلابی گلزار در پنجمین دوره گفت: ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار همچون سال گذشته و با برنامه‌های مطلوب‌تر برگزار خواهد شد و ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان جهت برگزاری بهتر این جشنواره هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره سیب و گلابی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
ای کاش به جای این چنین برنامه های پر هزینه و تبلیغاتی که نه تنها کمکی به اقتصاد مردم بومی نمیشود(چونکه بیشتر باغهای منطقه به دست افراد خاص سرمایه داریست که براحتی محصول خود را میفروشند{حتی پیش فروش میکنند} و نیازی به این چنین جشنواره هایی برای فروش محصول خود ندارند)و صرفا رزومه ای برای مسئولین میشود.کارهای زیربنایی و اساسی در این چنین شهرهای کوچکی انجام شود تا مردم بومی هم زندگی راحتری داشته باشند.ضمن اینکه این جشنواره ها اثر سو فرهنگی هم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
هخامنش سعیدی
۲۲:۵۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
همچون همیشه حضور پیدا خاهم کرد
آخرین اخبار