فرودگاه بارسلون اسپانیا برای اعتصابی در پایان هفته که پیش از این به لغو بیش از ۱۰۰ پرواز منجر شده و ممکن است یک هزار پرواز را در اوج فصل گردشگری مختل کند، آماده می‌شود.

آمادگی فرودگاه بارسلون برای اعتصاب در پایان هفتهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرودگاه بارسلون اسپانیا برای اعتصابی در پایان هفته که پیش از این به لغو بیش از ۱۰۰ پرواز منجر شده و ممکن است یک هزار پرواز را در اوج فصل گردشگری مختل کند، آماده می‌شود.

شرکت اسپانیایی وولینگ (Vueling) متعلق به شرکت انگلیسی آی‌ای جی روز جمعه اعلام کرد ۱۱۲ پرواز به مقصد بارسلون یا از مبداء بارسلون را به علت اعتصاب کارکنانش در اسپانیا لغو کرده است.

وزارت حمل و نقل اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد این حرکت می‌تواند عواقب بسیار مهمی داشته باشد، زیرا ۲۷۰۰ نفر کارکنان شرکت در اسپانیا که برای ۲۷ شرکت در فرودگاه بارسلون کار می‌کنند، در روز‌های ۲۷ و ۲۸ ژوئیه به اعتصاب فراخوانده شده اند.

این بیانیه هشدار داد شمار پرواز‌هایی که ممکن است در مدت پیش بینی شده برای این اعتصاب مختل شوند، بالغ بر ۱۰۰۰ پرواز می‌شود.

خدمات حداقلی ۵۴ درصدی برای پرواز‌های بین المللی و ۳۲ درصدی برای پرواز‌های داخلی در پایان این هفته در نظر گرفته شده است.

کارکنان شرکت در اسپانیا برای محکوم کردن کمبود نیروی کار و سوء استفاده از آن‌ها در ساعات اضافه کاری به ویژه در فصل پرترافیک ژوئیه-اوت به اعتصاب فراخوانده شده اند.

این بیانیه اعلام کرد شرکت، توقف کار را در دوره‌ای بحرانی در مدت بازگشت از تعطیلات در ژوئیه و عزیمت به تعطیلات در ماه اوت بی تناسب ارزیابی کرده است.

اعتصاب‌ها در فرودگاه‌ها و راه آهن در اسپانیا در جریان دوره‌های عزیمت برای تعطیلات، که بیش از یک دهم تولید ناخالص این کشور از گردشگری تامین می‌شود، به طور مکرر روی می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار