مطیعی گفت: صندوق رفاه دانشجویان ۲۱ میلیارد تومان بابت تعمیر سرا‌های دانشجویان به دانشگاه‌ها واریز کرده است.

تخصیص اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی برای تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجوییناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعمیر سرا‌های دانشجویی، اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان به عنوان یکی از متولیان خدمات رفاهی دانشجویان، ماموریت اصلی خود را در بهبود و ارتقا کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف قرار داده است؛ نظر به جایگاه مهم سرا‌های دانشجویی در افزایش سطح رفاه و رضایتمندی دانشجویان، این صندوق در سال‌های اخیر طرح بازسازی و ارتقا سرا‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه موفق این طرح در چند سال گذشته و بهبود کیفی تعداد بسیار زیادی از سرا‌های دانشجویی، طرح مذکور در سال ۹۸ نیز با همکاری و مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی عملیاتی می‌شود.


بیشتر بخوانید: دانشگاه‌های برتر کشور زیر فشار کمبود بودجه/ پردیس‌های پولی جوابگوی نیازهای دانشگاه نیست


آغاز تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان بیان کرد: اکنون برنامه‌های تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها آغاز شده است؛ در خصوص بحث تعمیر سرا‌های دانشجویی، هزینه تعمیر بر عهده دانشگاه است که از درآمد خود، این سرا‌های دانشجویی را تعمیر می‌کند.

مطیعی افزود: جهت حمایت از دانشگاه‌ها برای بهبود و ارتقای سرا‌های دانشجویی؛ صندوق رفاه، برای تعمیرات به دانشگاه، هزینه‌ای پرداخت کرده است. همچنین بخشنامه‌ای مبنی بر اعلام فهرست سرا‌های نیازمند به تعمیر و تجهیز و ارتقاء ارسال شد تا بتوان با همکاری دانشگاه‌ها و با فراهم ساختن فرصت مناسب برای آنها، شرایط اسکان مطلوب را برای دانشجویان عزیز در نیم‌سال آینده ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید: کمبود بودجه دانشگاه به کار‌های پژوهشی ضربه می‌زند


رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان گفت: صندوق رفاه دانشجویان در بخشی، ۲۱ میلیارد تومان بابت تعمیر سرا‌های دانشجویان به دانشگاه‌ها واریز کرده است و باقی مبلغ را پس از اتمام تعمیرات، واریز خواهد کرد؛ این تعمیرات باید تا اواخر مرداد پایان یابد و پس از آن کارشناسان برای بازدید به دانشگاه‌ها خواهند رفت و در نهایت مبلغ مرحله دوم واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار