صادقی گفت: ۶۰۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای بازسازی صنایع موردنیاز است که با پیگیری این موضوع قدم بزرگی برای رونق تولید برداشته می‌شود.

۶ هزار میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز برای بازسازی صنایعبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی رئیس صنعت و معدن استان تهران در حاشیه مراسم روز صنعت و معدن استان تهران که با حضور معاونین وزارت صمت و استاندار تهران برگزار شد،گفت: امروز از ۴۹ واحد برتر و نمونه استان تهران تقدیر می‌شود.

صادقی افزود: ۶۰۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای بازسازی صنایع موردنیاز است تا صنایع که عمر بالایی دارند بازسازی و نوسازی شوند و با پیگیری این موضوع و احیا شدن تمام توان واحد‌های صنعتی قدم بزرگی برای رونق تولید برداشته می‌شود.

وی تصریح کرد: مهمترین مسائل ستاد تسهیل، تامین نقدینگی واحد‌های تولیدبرای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و سرمایه‌های در گردش است.


بیشتر بخوانید: حمایت دولت از بومی سازی تجهیزات صنعت و معدن


رئیس صنعت و معدن استان تهران با بیان اینکه مباحث مالی یکی از مهمترین دغدغه‌های تولیدکنندگان است، گفت: در سال ۹۸ به طور کامل از موسسات مالی و بانکی مطالبه کرده تا بتوانیم در پایدار کردن تولید در استان تهران موفق‌تر از سال قبل عمل کنیم.

رئیس صنعت و معدن استان تهران درهمین رابطه ادامه داد: حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز است تا صنایع که عمر بالایی دارند بازسازی و نوسازی شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار