تجربه نبرد و رقابت در GRID +فیلم

توسعه دهندگان عنوان GRID اعلام کردند، در این بازی سعی شده است علاوه بر رقابت، نبرد هم گنجانده شود.

تجربه نبرد و رقابت در GRIDبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان GRID یکی از مورد انتظارترین عناوین سبک رالی و شبیه‌ساز رانندگی است که چند تریلر منتشر شده از آن توانست نظر بسیاری از گیمرها را جلب خود کند. اخبار متعددی از این بازی در روزهای اخیر منتشر شده است و شرکت Codemasters که مسئولیت ساخت این بازی را برعهده داشته است با انتشار اخبار زیاد از بازی قصد دارد گیمرهای بیشتری را به این بازی وارد کند.

شرکت Codemasters به تازگی گیم‌پلی از بازی GRID منتشر کرده است که بر اساس آن مشخص شد در این بازی علاوه بر رقابت در محیطی مبتنی بر اساس مسابقات رالی، مبارزه و اتفاقات ناگهانی نیز وجود که گیمر را درگیر خود خواهد کرد و گیمر باید هر لحظه مراقب اطراف خود باشد.  توسعه دهنده این بازی همچنین جزییات جدیدی از بازی را نیز اعلام کرد، یکی از توسعه دهندگان شرکت Codemasters گفت: در این بازی شخصیت‌های بازی که همان رانندگان هستند، از هوش مصنوعی بسیاتر بالایی بهره می‌گیرند و با توجه با عملکرد گیمر، واکنشی متناسب با آن نشان خواهد داد.

تجربه نبرد و رقابت در GRID + فیلم

هرچند هر کدام از آن‌ها نیز دارای نقاط قوت و ضعفی هستند که گیمر می‌تواند با بهره‌گیری از آن‌ها بخش داستانی و مرحله‌ای بازی را پشت سر بگذارد. همچنین برخی از رانندگان بازی ممکن است به درجه‌ای بالاتر از درجه گیمر برسند و بازیکن برای حذف او از میدان نبرد باید تلاش زیادی کند.


بیشتر بخوانید: معرفی نسخه اقتصادی کنسول جدید نینتندو


همچنین گیمر می‌تواند برای خود تیمی تشکیل دهد که اعضای این تیم می‌توانند گیمر را در هنگام مقابله با رانندگان دیگر یاری کنند و در صورت نیاز به مقابله با رانندگان دیگر بپردازدند. گیمر توانایی انتخاب سطح و میزان دشواری بازی را نیز دارد و می‌تواند در صورت لزوم سطح بازی را کاهش داده تا راحت ‌تر از مراحل بازی عبور کند. علاوه بر این بازی در شهرهاییی مثل شانگ های، هاوانا و برخی از شهرهای پر زرق و برق جریان خواهد داشت.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

گیم پلی جدید بازی GRID

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار