فاش شدن مشخصات گلکسی M30s یک ماه پیش از رونمایی +تصاویر

تنها یک ماه پیش از عرضه گوشی گلکسی M30s، تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شد که اطلاعات تازه‌ای از مشخصات آن در دسترس ما قرار می‌دهد.

فاش شدن مشخصات گلکسی M30s یک ماه پیش از رونمایی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که سامسونگ در حال کار کردن روی یک نسخه اصلاح شده برای گوشی معروف خود، گلکسی M30 هستند. مدتی پیش ما از طریق سایت Geekbench متوجه شدیم که این نسخه اصلاح شده گلکسی M30s نام دارد. این گوشی جدید سامسونگ در خود یک تراشه ۱۰ نانومتری Exynos 9610 جای داده است که به وسیله یک رم ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود.

تصاویر منتشر شده از گلکسی M30s 

پس از انتشار این اطلاعات از طریق Geekbench مدتی خبری از این گوشی نداشتیم تا این که امروز تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شد که به ما اطلاعاتی درباره پنل پشتی این دستگاه ارائه می‌دهد. در یکی از این تصاویر یک پنل آبی رنگ مشاهده می‌شود که در آن بریدگی‌هایی وجود دارد.

هنگامی که این تصویر را با گلکسی M30 مقایسه می‌کنیم متوجه تفاوت بین جایگاه دوربین‌های آن‌ها می‌شویم. به نظر می‌رسد بریدگی دوربین گلکسی M30s با نسخه پیشین آن فرق دارد. پهنای محل دوربین گوشی جدید سامسونگ بیشتر، ولی اندازه آن کوتاه‌تر از گلکسی M30 است. ممکن است دلیل این امر استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی M30s به جای دوربین سه‌گانه موجود در گلکسی M30 باشد.

در ادامه تصویر منتشر شده از پنل پشتی گوشی گلکسی M30s را مشاهده می‌کنید:

فاش شدن مشخصات گلکسی M30s یک ماه پیش از رونمایی +تصاویر

در دوربین این گوشی جذاب از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 استفاده شده که به وسیله یک لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی ۱۲ نانومتری با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. ممکن است گلکسی M30s گزینه آخر را در نسخه نهایی از دست بدهد و با همان دو دوربین دیگر عرضه شود.

فاش شدن مشخصات گلکسی M30s یک ماه پیش از رونمایی +تصاویر

 

باقی عناصری که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌شوند با گلکسی M30 مشابه هستند. جایگاه سیم‌کارت در خود دو نانو سیم و یک رم میکرو را به صورت جداگانه جای می‌دهد. همان طور که مشاهده می‌کنید در پایین این گوشی یک درگاه USB-C وجود دارد که در کنار خود یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را جای داده است. احتمالا سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات را حفظ خواهد کرد. انتظار می‌رود سامسونگ گوشی گلکسی M30s را ماه آینده در هند عرضه کند.در ادامه چند تصویر دیگر از این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

فاش شدن مشخصات گلکسی M30s یک ماه پیش از رونمایی +تصاویر                              فاش شدن مشخصات گلکسی M30s یک ماه پیش از رونمایی +تصاویر

فاش شدن مشخصات گلکسی M30s یک ماه پیش از رونمایی +تصاویر

انتهای پیام/

تصاویر گوشی گلکسی M30s منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار