معرفی نسخه اقتصادی کنسول جدید نینتندو

قابلیت‌ها، قیمت و تاریخ عرضه کنسول Nintendo Switch Lite اعلام شد.

معرفی نسخه اقتصادی کنسول جدید نینتندوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه است که شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اینکه نینتندو قصد دارد کنسول جدیدی را وارد بازار کند، منتشر شده است؛ سرانجام شرکت نینتندو به شایعات پایان داده و کنسول جدید خود که Nintendo Switch Lite نام دارد را معرفی کرد. این کنسول از روی کنسول قبلی و قدرتمند این شرکت ساخته شده است که فقط قابل حمل است و امکان استفاده از داک در آن وجود ندارد. از آنجایی که این کنسول امکان استفاده از داک را ندارد، به تلویزیون و مانیتور وصل نخواهد شد و گیمر فقط می‌تواند از نمایشگر خود کنسول استفاده کند.

کنسول Nintendo Switch Lite دارای طراحی یکپارچه است و کنترلر‌های این کنسول قابلیت جدا شدن ندارند. در این کنسول علاوه بر حذف داک، IR Motion camera و همچنین قابلیت HDR نیز حذف شده است و نینتندو سعی کرده است تا کنسولی را در اختیار گیمر‌ها قرار دهد که از نظر اقتصادی، برای گیمر‌هایی که قصد دارند از کنسول سوییچ فقط در حالت دستی استفاده کنند، به صرفه باشد.

معرفی نسخه اقتصادی کنسول جدید نینتندو

گیمر‌ها برای اجرای بازی‌های در حالت دو نفره باید کنترلر‌های کنسول سوییچ را به طور جداگانه خریداری کنند و به این ترتیب عناوین را از نمایشگر کنسول اجرا نمایند؛ اما تمامی عناوین سوییچ روی این کنسول اجرا نمی‌شوند و برای اجرای بازی نیز روی این کنسول محدودیت اعمال شده است.

روی این کنسول تنها عناوینی اجرا می‌شوند که از قابلیت handheld mode پشتیبانی کنند، یعنی قابلیت اجرا شدن روی نمایشگر خود کنسول را داشته باشند، برای اطلاع از اینکه کدام بازی‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند کافی است پشت بسته‌بندی بازی را نگاه کرده و در صورتی که علامت handheld mode وجود داشت، این بازی روی کنسول Nintendo Switch Lite اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: انتشار بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey


برخی از عناوینی که روی این کنسول اجرا می‌شوند Super Smash Bros، Super Mario Odyssey، Zelda و عناوینی از این قبیل هستند. این کنسول ظاهرا سخت افزاری مشابه با کنسول Nintendo Switch دارد و شرکت نینتندو تغییری در سخت افزار این کنسول ایجاد نکرده است.

معرفی نسخه اقتصادی کنسول جدید نینتندو

این کنسول قرار است در ۲۰ سپتامبر سال جاری با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

نینتندو نسخه اقتصادی سوییچ را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.