شهردار منطقه ۲ اعتقاد دارد با بکارگیری دوچرخه‌های دنده‌ای و برقی می‌توان شهروندان را به استفاده از دوچرخه برای سفر درون شهری ترغیب کرد.

بظرفیت سفر با دوپرخه باید به ۲۷هزار مورد در روز برسده گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز پیروز حناچی شهردار تهران از ۱۰ ایستگاه دوچرخه در منطقه ۲ بهره برداری کرد.

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۶ ماه گذشته با هدف ترغیب مردم به استفاده از دوچرخه منطقه ۲ تهران جز پیشگامان اجرای طرح بیدود بود.

کشت پور گفت: در محدوده خیابان ستارخان و میدان توحید ۱۰ ایستگاه دوچرخه با ظرفیت ۳۰۰ دستگاه به بهره برداری رسید و امیدواریم ظرفیت سفر چرخه در روز با افزایش ۳۰۰ عددی به ۲۷۰۰۰ سفر برسد.

وی گفت: حال حاضر در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب نزدیک به ۱۱۰۰۰ ایستگاه دوچرخه احداث شده که از نظر کارشناسان این رقم قابل قبول است.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به شیب معابر تهران گفت: در بسیاری از معابر که با مشکل شیب روبرو هستیم ما از دوچرخه‌های ترکیبی برقی رکابی استفاده کردیم که امروز تعدادی از آن‌ها رونمایی شد و در بحث ساماندهی و ترمیم معابر برای استفاده شهروندان از دوچرخه ناحیه‌های منطقه اولویت بندی شده است.

کشت پور گفت: برای اصلاح ساختار و ترمیم معابر، ناحیه ۱،۷،۵ شهرداری منطقه ۲ در اولویت ساماندهی قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار