پلتفرم ابری نینتندو به زودی ساخته می‌شود

مدیر عامل شرکت نینتندو اعلام کرد: پلتفرم ابری این شرکت در حال ساخت است.

پلتفرم ابری نینتندوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی است که بازار پلتفرم‎‌های آنلاین اجرا کننده بازی داغ شده است و شرکت‌های سازنده کنسول‌ها هم اکثرا در حال پیوستن به این پلتفرم هستند. یکی از این شرکت‌ها که قصد پیوستن یه جمع پلتفرم‌های مبتنی بر فضای ابری را دارد، شرکت نینتندو است. این شرکت همین الان هم می‌تواند کنسول سوییچ خود را به سودآورترین کنسول بازار به وسیله راه اندازی پلتفرم مبتنی بر فضای ابری تبدیل کند، چرا که این کنسول علاوه بر قابل حمل بودن، می‌تواند به تلوزیون نیز متصل شود و با راه‌اندازی پلتفرم ابری، به پرقابلیت‌ترین کنسول بازار تبدیل خواهد شد.

به تازگی جلسه سهامداران این شرکت برگزار شده است و در این جلسه رییس شرکت نینتندو که شونتارو فوروکاوانام دارد درباره پلتفرم مبتنی بر فضای ابری اعلام کرد: پیشرفت و ارتقا کیفیت پلتفرمهای ابری تا چند سال آینده نمی‌تواند جایگزین کنسول‌های محلی و فیزیکی را بگیرد. اما این پلتفرم می‌تواند به دلیل جذب طرفدار و داشتن کاربر، برای شرکت‌ها سودآوری خوبی داشته باشد.

پلتفرم ابری نینتندو

همچنینی یکی دیگر از مدیران شرکت نینتندو با نام شیگرو میاموتو  که عناوینی مانند ماریو و زلدا را طراحی کرده است در جواب به این موضوع که با پیشرفت پلتفرم مبتنی بر فضای ابری، شرکت نینتندو به طور کامل از میان شرکت‌های سازنده بازی حذف خواهد شد اعلام کرد: کمپانی نینتندو تا زمانی که محصولش به تایید نهایی نرسد و آماده عرضه عمومی نشود آن را معرفی نخواهد کرد و مانند سایر شرکت‌ها اطلاعاتی از آن را منتشر نخواهد کرد. همچنین نینتندو هم همراه با سایر شرکت‌ها تکنولوژی خود را ارتقا خواهد بخشید و از این راه خارج نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: معرفی عنوان NBA 2K20 با حضور وید و دیویس


این شرکت به طور رسمی از پلتفرم ابری خود مانند شرکت‌های گوگل، سونی و مایکروسافت اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما ظاهرا این شرکت برخی از عناوین خود را به صورت آنلاین روی کنسول سوییچ امتحان کرده است و این عناوین به خوبی  به صورت آنلاین اجرا شده‌اند. در هر صورت هیچ اطلاعاتی از این پلتفرم در حال ساخت توسط نینتندو منتشر نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی نینتندو صبر کرد.

انتهای پیام/

پلتفرم ابری نینتندو در حال ساخت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.