معرفی عنوان NBA 2K20 با حضور وید و دیویس

استودیوهای 2K Games و Visual Concepts از نسخه جدید NBA 2K رونمایی کرد.

معرفی عنوان NBA 2K20 با حضور وید و دیویسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیوهای 2K Games و Visual Concepts به تازگی جدیدترین نسخه بازی NBA 2K را با نام NBA 2K20 معرفی کردند. این عنوان در سبک ورزشی ساخته شده است و گیمر در آن شبیه سازی بازی بسکتبال را تجربه می‌کند. این بازی از سری NBA 2K نیز مانند همیشه در چند نسخه ارائه خواهد شد و قیمت هر نسخه از آن با سایر نسخه‌ها تفاوت خواهد داشت. طبق اعلام شرکت‌های سازنده نسخه استاندارد این بازی حدود ۶۰ دلار قیمت گذاری شده است و نسخه Digital Deluxe Edition این بازی قیمتی حدود ۸۰ دلار خواهد داشت، این بازی دارای نسخه Legend Edition نیز خواهد بود که حدود ۱۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

قرار است امسال عکس آنتونی دیویس که در تیم لس آنجلس لیکرز بازی می‌کند روی بسته بندی این نسخه از سری NBA 2K زده شود که قابل ذکر است تصویر او تنها روی نسخه استاندارد خواهد بود. تصویر او برای بار دوم در بازی NBA 2K استفاده می‌شود و در گذشته تصویر جیمز هاردن و استفن کری روی بازی NBA 2K زده می‌شد. این بازیکن درباره انتخاب تصویرش برای بازی NBA 2K20 اینگونه اعلام کرد: این اتفاق برای من بسیار با ارزش است و من به طرفداران این بازی اعلام می‌کنم امسال بهترین شبیه ساز ورزشی را تجربه خواهند کرد.

معرفی عنوان NBA 2K20 با حضور وید و دیویس

اما نسخه Legend Edition تصویر دوین وید را روی خود جای داده است. این بازیکن در فصل گذشته بازنشسته شد و فعلا در هیچ تیمی بازی نمی‌کند. این اولین باری است که تصویر او روی یکی از نسخه‌ها بازی NBA 2K قرار می‌گیرد و طبق عکس منتشر شده از این بازی، وید لباسی تیره برتن کرده است و در محیطی ساحلی قرار دارد.


بیشتر بخوانید: سانسور به نینتندو راه ندارد


هنوز تغییرات این نسخه از بازی نسبت به نسخه قبلی آن مشخص نیست و قرار است در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. قرار است این بازی در ۶ سپتامبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

انتهای پیام/

عنوان NBA 2K20 معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار