وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد جاری شدن سیلاب در ناحیه «ایرکوتسک» این کشور بیش از ۱۹۰ نفر را راهی بیمارستان کرد.

سیل در روسیه ۱۹۰ نفر را راهی بیمارستان کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی جاری شدن سیلاب در ناحیه «ایرکوتسک» این کشور و اعلام شرایط فوق العاده، بیش از ۱۹۰ نفر در بیمارستان بستری شدند.

طبق آمار‌های رسمی منتشر شده بیش از ۷۵۰ نفر به علت سیلاب دچار بیماری و مشکلات جدی شده‌اند که از این میان بیش از ۱۹۰ تن راهی بیمارستان شده و حدود ۱۵۰ تن از جمله ۳۸ کودک در بیمارستان بستری شده‌اند. گفته می‌شود تاکنون حدود ۱۳۰۰ نفر درخواست کمک پزشکی کرده‌اند که بیشتر آن‌ها به «هیپوترمی» یا کاهش شدید دمای بدن مبتلا شده‌اند.

سیل از اواخر ماه ژوئن [۲۵ ژوئن]۹۶ منطقه در ناحیه ایرکوتسک را تحت تاثیر قرار داده است. تاکنون بیش از ۱۰ هزار خانه مسکونی دستخوش سیل شده و تقریبا ۳۳ هزار نفر در حال ترک خانه هایشان هستند.

به گفته مقامات امور اضطراری، حدود ۲۶۰۰ نفر از جمله ۵۷۴ کودک از مناطق سیل زده تخلیه شده‌اند این درحالی است که در مجموع ۶۷۶ نفر از جمله ۲۴۵ کودک در ۱۵ منطقه همچنان به کمک احتیاج دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار