مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هفت ورزشکار از جامعه کارگری استان برای حضور در مسابقات جهانی به کشور اسپانیا اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هفت ورزشکار از جامعه کارگری استان برای حضور در مسابقات جهانی به کشور اسپانیا اعزام شدند.

 آشتاب  در جمع خبرنگاران افزود: سجاد زارع و میلاد سروندی در رشته دو میدانی، مهدی خانی چگنی در کشتی فرنگی، میلاد دلفان در شنا، سحر چغلوند، آزیتا شکاری و محمد عباس نژاد در رشته جودو نمایندگان جامعه کارگری لرستان در ششمین دوره مسابقات ورزشی کارگران جهان در کشور اسپانیا هستند.

وی اظهار داشت: هر یک از ورزشکاران سفیران فرهنگی هستند، چرا که این برنامه‌ها فرصتی است تا فرهنگ غنی استان و کشور را به جهانیان بهتر معرفی کنیم و پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: اردوی پایانی کاروان کارگری ایران با عنوان "طلایه داران رونق تولید" قبل از اعزام به ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگری ۲۰۱۹ اسپانیا از چهارم تا هشتم تیرماه در استان تهران شد.

ششمین دوره رقابت‌های جهانی ورزش کارگری در ۹ رشته ورزشی تنیس روی میز، جودو، پتانک، دومیدانی، والیبال ساحلی، شنا، کاراته، کشتی ساحلی و فرنگی در قالب ۱۶ تیم از ۱۱ تیر به مدت یک هفته در شهر تور توسا اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

اعزام  ۷ لرستانی به مسابقات ورزشی کارگران جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.