دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: رییس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی این شهرستان که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر مجروح شده بود جهت تکمیل مراحل درمان به اصفهان اعزام شد.

جعفر گودرزی دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: در درگیری شامگاه گذشته پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان رییس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی افزود: یکی از گلوله‌ها به ناحیه مابین قلب و ریه وی اصابت کرده و با توجه به شرایط ویڗه‌ای که دارد جهت مراحل تکمیلی درمان و انجام عمل برای خارج کردن گلوله بنا به تشخیص پزشکان به اصفهان اعزام شد.

وی افزود: حال عمومی سه مامور دیگر که در این درگیری مجروح شده بودند مساعد است و ظهر امروز نیز از بیمارستان مرخص شدند.

گودرزی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد عنوان کرد: همچنین سه نفر از افراد منطقه که با این درگیری مرتبط بوده اند دستگیر و از آنان مقداری مهمات و یک اسلحه شکاری نیز کشف و ضبط شده است.

شامگاه گذشته یک اکیپ از ماموران نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز برای دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر به منطقه پشتکوه اعزام شدند که قاچاقچیان با مشاهده ماموران از کوه‌های مجاور به‌سمت پلیس تیراندازی کردند که با توجه به قرارگیری نیرو‌های پلیس در دره و عدم اشراف مناسب آنان به قاچاقچیان چهار نفر از ماموران پلیس انتظامی از جمله رییس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی این شهرستان مجروح شدند.

برچسب ها: پلیس مجروح ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.