مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح کتابخانه شماره ۲ پلدختر پس از ۱۶ سال خبر داد.

 کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر در سال ۱۳۸۷ و در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر کلنگ‌زنی شد، اما این پروژه با تغییر دو دولت، دو نماینده و شش فرماندار تا آذر ۱۴۰۲ همچنان نیمه‌تمام بود.

 

بخشی از کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر در سیل سال ۱۳۹۸ تخریب شد و این پروژه بعد از گذشت چهار سال از سیل همچنان نیمه‌کاره بود.

 

محوطه‌سازی، انشعاب، نصب دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی و تجهیز کتابخانه شماره دو پلدختر در سال ۱۴۰۲ همچنان انجام نشده بود و این پروژه امروز پس از پیگیری‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در سفر به پلدختر گفت: دور دوم سفر‌های استانی با رویکرد رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر انجم می‌شود.

 

او اضافه کرد: اجرا و گسترش اقدامات فرهنگی، هنری از اولویت‌های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است که باید در سطح شهرستان‌ها اجرایی شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه طرح‌های شاخص فرهنگی هنری شهرستان‌های این استان پیگیری می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های خوبی برای اجرای طرح قرارگاه شهید آوینی در لرستان اجرا شد.

 

روانشاد با تأکید به اینکه هر نوع هزینه‌کردی در امور فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری است، یادآور شد: لازم است اعتبارات مناسبی به حوزه‌های فرهنگ و هنر برای رفع مشکلات اختصاص یابد.

 

 

برچسب ها: افتتاح ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار