مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۱۳ هزار و ۶۰۵ زائر عتبات عالیات از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون (۱۶ مرداد تا ۹ شهریور) با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند.

عارف امرایی گفت: این تعداد زائر اربعین با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان به سمت مرز مهران و مسیر بازگشت جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۵۷۹ سفر رفت و برگشت جابجا شده اند اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۵۳۱ نفر از زائران با ۹۲ اتوبوس، ۲ هزار و ۸۷۲ نفر با ۸۷ دستگاه مینی بوس و ۱۷۲ زائر نیز با چهار دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل و یا از مرز به مقصد استان منتقل شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تاکید کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی استان در کمک به سایر استان ها نیز نسبت به جابجایی مسافران به ویژه در مسیر بازگشت از مراسم اربعین کمک کرده است که با احتساب این اقدام، آمار عملکردی بیش از عدد کنونی خواهد شد.

امرایی اضافه کرد: طرح اربعین حسینی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ۱۶ مرداد تا ۶ شهریور تعیین شده بود اما کار جابجایی زائران تا روز ۹ شهریور ادامه داشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.